Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/174010]

Informe científic d'avaluació: l'impacte del mètode "la granja" a les colònies emocionals
Pérez Escoda, Núria
La recerca efectuada es basa en l’avaluació del projecte de les colònies emocionals d’estiu realitzades a “La Granja” per a nens i nenes. Concretament s’avalua l’efecte de la participació a les colònies dels nens entre 8 i 14 anys en termes de millora de les seves competències emocionals i de disminució dels nivells d’ansietat.
-Educació emocional
-Colònies escolars
-Emotional education
-School camps
cc by-nc-nd (c) Pérez Escoda, Núria, 2018
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Artículo - Versión publicada
Informe
Universitat de barcelona. Grup de Recerca en Orientació Psicopedagògica (GROP)
         

Mostrar el registro completo del ítem